החיים הטובים
28 ספט, 2023

כך תמצאו מזרן כמו בבית מלון!

מוכרת לכם השיחה: "אז איך הייתה החופשה?" "וואוו איך ישנתי טוב..."? כי יש משהו במזרנים בחדרי המלון השווים באמת, שהופכים את חוויית השינה לבלתי נשכחת! האם אפשר ליהנות ממזרן כמו בבית מלון, בבית? התשובה היא כן! כך תמצאו אותו...
מזרן כמו בבית מלון

מעבר לתחושת החופש, לעיצוב המסחרר, לריח הממכר מסביב ולבריחה מהשגרה, יש משהו אחר במזרנים בחדרי המלון. משהו שהופך את חוויית השינה עמוקה, בריאה ואמיתית. בתי המלון הטובים ביותר כבר הבינו מזמן שאחד הפרמטרים הבולטים בהצלחת החופשה היא השינה. לכן הם מקפידים לבחור את המזרנים הטובים ביותר ולהבטיח לאורחים חוויה בלתי נשכחת.

אז איך תבטיחו לעצמכם את חוויית השינה של המלון בבית?

בחרו מזרן עם שכבת ויסקוג'ל  

הויסקוג'ל הוא חומר הרגיש במיוחד לטמפרטורת הגוף. במפגש עם חום הגוף הוא מתרכך ומתאים את עצמו למנח ולקימורי הגוף וכך מייצר נוחות יוצאת דופן. לרוב, שכבות הויסקוג'ל במזרנים יהיו השכבות העליונות, בעיקר במזרנים חד צדדים.

לכו על גודל מפנק

מחפשים מזרן כמו בבית מלון? אל תתפשרו על הגודל! כדי להרוויח את החוויה היוקרתית בחרו במיטת קינג סייז שרוחבה נע בין 180-220 ס"מ ואורכה בין 200-220 ס"מ ואפשרו לעצמכם להתמסר לפינוק עד הסוף! רק… ודאו שמידות חדר השינה שלכם מאפשרות את זה.

ודאו שלמזרן מערכת בריאות 

כדי שהמזרן לא יקבל "בטן" עם השנים, כדי להבטיח שלא יווצר "אפקט הערסל" במזרן הביתי וכדי להבטיח תמיכה מלאה במשקל הגוף ובכך גם שינה איכותית, יש מזרנים המשלבים מערכת בריאות. מערכת הבריאות היא מערכת חיזוקים מיוחדת הממוקמת בשליש המרכזי של המזרן (בו מתרכז מירב משקל הגוף), ומעניקה תמיכה נכונה ומדויקת של המזרן בכל חלקי הגוף ושמירה על תנוחתו הטבעית של עמוד השדרה.

בחרו מזרן גבוה

גובה המזרן הטומן בחובו שכבות של קפיצים, חומרים, ספוגים ושיטות חכמות לתמוך בקימורי הגוף ולהבטיח לו מנוחה מלאה, משפיע גם הוא על החוויה היוקרתית. מזרני האיכות המורכבים משכבות חכמות יגיעו גם ל- 30 ס"מ ומעלה ויגרמו לכם להרגיש שאתם ישנים על מזרן יציב, תומך ומרשים.

הציצו במותג!

חוויתם חוויית שינה ממכרת בחופשה? הפשיטו את המזרן והציצו לבדוק באיזה מותג מדובר! בשנים האחרונות יותר ויותר מותגי מזרנים מוכרים מייצרים שיתופי פעולה עם מלונות יוקרה ומציעים לקהל הרחב ליהנות ממזרן כמו בבית מלון- גם בבית!

כך למשל חברת קינג קויל יצאה עם סדרת הלאקשרי המציעה שיתופי פעולה עם מלונות היוקרה המובילים בארץ ובעולם. במסגרת השת"פ הונדסו מזרנים ייחודיים: מזרן יערות הכרמל, מזרן כרמים, מזרן בראשית ועוד. אז הציצו במותג וחפשו את הדרך לרכוש לכם מזרן דומה לחדר השינה הביתי שלכם.

השקיעו בסדינים!

עוד דרך להבטיח לעצמכם חוויית שינה של מלון יוקרה היא להשקיע בסדינים. בחרו סדינים בצבעוניות נייטרלית ונקייה, מבדים רכים שילטפו את הגוף כמו ג'רזי או כותנה מצרית, מתחו אותם היטב כך שלא ינועו איתכם בכל תנועה בשינה וכבסו אותם לעתים קרובות.

כן, גם בבית אפשר ליהנות ממזרן כמו בבית מלון! וזה אפילו לא כזה קשה למצוא אחד כזה… אז- שתהיה שינה נעימה!

 

אלט: מזרן כמו בבית מלון



עוד בנושא