החיים הטובים
09 אפר, 2024

סידור מיטה רומנטי- כך תסדרו מיטה בדיוק כמו בבית מלון!

מוצאים את עצמכם מקנאים בכל מי שמוצאים את הזמן בבוקר לסידור המיטה כמו בבית מלון? מחפשים את הדרייב לעשות את זה? לא בטוחים מה חסר לכם כדי להרגיש שהמיטה מתוחה ומתוקתקת? כך תיהנו מסידור מיטה זוגית בבית ממש כמו בבית מלון...
סידור מיטה זוגית

בתוך כל ארגוני הבוקר, הלאנצ'בוקסס לילדים, המריבות על נעליים והניסיונות לצאת מהבית בזמן כדי להגיע לישיבת הבוקר, קשה לחשוב על רגע שבו אתם עוצרים הכל ומשקיעים זמן בסידור המיטה. אבל מיותר ככל שזה יישמע לכם, לפעולה הזאת (שיכולה לקחת ממש כמה דקות אם רק תעשו אותה נכון), יש לא מעט יתרונות-

אז איך עושים את זה נכון?

כדי להבטיח לעצמכם שתצליחו לעמוד במשימת סידור המיטה בכל בוקר ובמקביל להגיע לרמה של סידור מיטה כמו בבית מלון, חשוב לשמור על הפעולות פשוטות ובסיסיות:

  1. אווררו את הסדינים – נערו את השמיכות, התפיחו את הכריות, נערו את הסדינים והשכיחו מהם את חום הגוף שדבק בהם משנת הלילה.
  2. מתחו את הסדין – הפעולה הכי חשובה בסידור המיטה היא מתיחת הסדין. תחבו את פינות הסדין מתחת למזרן וישרו את קפלי הסדין בתנועות ידיים מהירות.
  3. קיפול השמיכה – מתחו את השמיכה מעל הסדין וקפלו סף קרוב לקו הכריות או למחצית המזרן.
  4. כריות נוי – אם תרצו להוסיף למיטה מראה יוקרתי ומפנק, הוסיפו עוד שכבה של כריות נוי לכריות השינה.
  5. הפטרו מקמטים – כדי להיפטר מקמטוטי בד על סדינים, שפכו לבקבוק שפריצר 2 כוסות מים, רבע כוס אלכוהול לחיטוי ורבע כוס מרכך כביסה. התיזו על הסדין ומתחו את הקמטים עם הידיים, זה יעשה את העבודה ויחסוך לכם עבודת גיהוץ.

לסיכום

 לא חייבים מזרון של בית מלון בשביל להתפנק! משימת סידור המיטה הזוגית שלכם עשויה להישמע כמו מטרד, אבל ברגע שתכניסו אותה לרשימת המשימות איתן אתם פותחים כל יום, היא תהפוך פשוטה יותר ותביא איתה רוגע, סטייל ואפילו רומנטיקה! אז תתחילו לתרגל מתיחות!



עוד בנושא