החיים הטובים
28 ינו, 2024

למה דווקא מזרן יוקרה?

עם השנים יותר ויותר מחקרים מוכיחים את הקשר בין איכות השינה לאיכות החיים. הקשר הישיר הזה, הוא שמוביל לעלייה חדה בביקוש למזרני היוקרה. זה הזמן לברר האם המזרנים היוקרתיים באמת מעידים על איכות? והאם משתלם לשלם יותר?

אנחנו לא באמת צריכים מחקרים כדי לדעת- כשאנחנו ישנים טוב יותר, אנחנו מתעוררים חיוניים יותר, מרוכזים יותר, סבלניים יותר ונמרצים יותר. כשהגוף שלנו מקבל תמיכה נכונה, הוא יציב יותר, בריא יותר וכואב פחות. כל אלה הן עובדות, והן גם אלה שגורמות לצרכנים לצאת ולחפש מזרנים שיספקו להם את התנאים הטובים והאיכותיים ביותר לשינה עמוקה ובריאה.

מה הופך מזרן יוקרה למזרן איכותי?

הסופרלטיבים "יוקרה", "יוקרתי" או "מפואר" הם לא אלה שהופכים את המזרן לאיכותי. מה שכן הופך מזרן לאיכותי, הם תהליכי המחקר והפיתוח העומדים מאחוריו. חברות המייצרות מזרנים יוקרתיים, משקיעות במחקרים ארוכים ועמוקים על מבנה גוף האדם, על התמיכה הדרושה לעמוד השדרה, על היגיינה, נוחות ועמידות. עם תוצאות המחקרים, החברות יוצאות לתהליכי פיתוח הכוללים חומרי גלם משובחים, אנשי מקצוע מבריקים עם ניסיון בהנדסת אנוש, הקפדה על עיצוב שיתכתב עם הטרנדים הכי חמים, חשיבה על הפרטים הקטנים והתכנסות למוצר אחד שיציע הכל מהכל- במחיר שאולי נחשב גבוה יותר מאחרים, אבל עדיין בר השגה.

קינג קויל לדוג', הוא מותג שינה אמריקאי מוביל בעל מוניטין עולמי. בלמעלה ממאה השנים האחרונות מזרני היוקרה שלהם נמכרים ביותר מ-80 מדינות. החברה דוגלת בכך ששיפור איכות השינה מוביל באופן ישיר לשיפור רמת החיים ומקפידה לייצר סדרות מזרנים עם הבטחות שונות. ביניהן:

סדרת LUXURY COLLECTION

סדרת מזרנים שנבחרה לככב במלונות היוקרה המצליחים ביותר בארץ ובעולם. הבחירה באחד ממזרני היוקרה מהסדרה מאפשרת לצרכן ליהנות מחוויית הפינוק במלון, גם בבית!
מזרן יערות הכרמל הוא המזרן המוביל בסדרה. בשיתוף עם מלון הספא יערות הכרמל פיתחה החברה מזרן בריאות  עם מערכת קפיצים מתקדמת המעניקה תמיכה לכל חלקי הגוף,  מערכת חלוקת הכובד השומרת על תנוחתו הטבעית של הגוף, מערכת פיזור לחצים, שכבות רגישות המתאימות עצמן למבנה הגוף וצרכיו, שכבות בד נושמות וגימור מושלם.

סדרת ISPACE

כדי לייצר שינה באווירת ריחוף, קינג קויל בחרה להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות שפותחו במעבדות NASA לשימוש האסטרונאוטים האמריקאיים. אחד המזרנים היוקרתיים בסדרה הוא מזרן ה- Eternity . מזרן במבנה ייחודי עם מסגרת פלדה לשמירה על המבנה, פתחי אוורור למניעת הצטברות לחות, מערכת ויסות טמפרטורה המבטיחה שינה נעימה ואוורירית, בד בסריגה ייחודית נעימה ומפנקת, 7 אזורי נוחות המתגמשים בהתאם למשקל הגוף, מערכת קפיצים לנוחות מרבית והקפדה על כל הפרטים.

סדרת EXCLUSIVE

סדרת מזרנים יוקרתיים עם מערכת ה-DEEP SLEEP המפחיתה לחצים ומספקת תמיכה מושלמת, לצד מערכות פיתוח מבריקות אחרות המייצרות יחד תנאים מושלמים לשינה איכותית. אחד המזרנים הבולטים בסדרה הוא מזרן JEWEL עם שכבת Grand Pillow Top – חיצונית המורכבת מחומר טבעי, מערכת קפיצים מתקדמת המעניקה תמיכה אופטימלית, מרכז בריאותי לתמיכה אינדיבידואלית, שכבות ג'ל המתאים את עצמו בגמישות למבנה הגוף,  מערכת השוואת לחצים, מערכת אוורור חדשנית ו-8 ידיות נשיאה נוחות.

לסיכום, בסדרות מזרני היוקרה יש מחשבה על כל פרט ופרט שהופכים את חוויית השינה לאיכותית הרבה יותר. אז האם משתלם לשלם יותר על מזרן יוקרה? נראה שכן. לגמרי כן.



עוד בנושא