החיים הטובים
27 אוג, 2023

עשו זאת בעצמכם: חדר שינה יוקרתי אבל לא יקר!

דפדוף במגזינים וגלילה באתרי ועמודי מעצבים משאירים את כולנו בתחושת "יו הלוואי שהיה לי כזה...". בכל הקשור בחדרי שינה זה תמיד נראה כמו חלום רחוק, אבל אנחנו כאן כדי לתת לכם כלים פשוטים ולא עתירי תקציב, שיעזרו לכם לעצב חדר שינה יוקרתי בקלות!
חדר שינה יוקרתי

גם אם בחרתם להיעזר במעצב\ת פנים וגם אם החלטתם לקחת את משימת עיצוב חדר השינה על עצמכם, שימו לב שכדי להשיג חדר שינה יוקרתי, יש כמה כללים שחשוב להתייחס אליהם:

בחירת המיטה

למיטה יש תפקיד מאוד מרכזי ברוח העיצובית של החדר. הגודל שלה, הגובה, החומר ממנו היא עשויה, הצבעים וגב המיטה שהיא מביאה איתה יכתיבו את הסגנון של החדר כולו.
אם אתם אוהבים מראה דרמטי בחרו במסגרת מיטה שחורה עטופה בבד דמוי עור או עשויה ברזל שחור, אם אתם מעדיפים את הסגנון המלכותי חפשו גב מיטה מקטיפה וצבעוניות מוזהבת, ואם מדבר אליכם הסגנון הרומנטי תוכלו לבחור במיטת עץ עם נוכחות. מהרגע שתניחו את המיטה במרכז החדר תוכלו להתחיל לבנות סביבה את האווירה כולה שתיתן תחושה של חדר שינה יוקרתי ומפנק.

ליקוט אביזרים

האופי האמיתי של החדר ייבנה לפי הפרטים הקטנים. לקטו אקססוריז מעוצבים כמו פסלים, כריות שינה, תמונות וציורים, שעון קיר, מראות מעוטרות, נרות ומפיצי ריח, עציצים וכל מה שיכול להוסיף עוד אופי לחלל. שימו לב- לא להתפזר! ודאו שאתם שומרים על קו אחיד בין הפריטים השונים כדי שיחד הם יבנו את האווירה השלמה.

צבע הקירות

אחד הכללים העיקריים בהבדל בין חדר שינה סטנדרטי לחדר שינה יוקרתי הוא הפרידה מצבע הקיר הסטנדרטי ובחירה בצבע קיר עם אימפקט חזק ומשמעותי. תוכלו לבחור אם לצבוע את כל קירות החדר או לייצר קיר אחד שיהיה קיר הכוח. השתמשו בחיפוי קיר, בטפט מעניין, במדבקות קיר מעוצבות, ביצירת אומנות גדולה שתלויה על הקיר, או בצבעוניות יוצאת דופן, רק אל תשכחו לשמור גם על האווירה הרגועה בחדר השינה שתשמור על שלווה ותוביל לשינה טובה.

בחירת הטקסטיל

לבדים יש הרבה משמעות בבניית האווירה היוקרתית. בחרו במצעים, כיסוי מיטה וכריות נוי מבדים איכותיים כמו משי, סאטן או כותנה, בצבעוניות שתשתלב עם יתר האביזרים בחדר והקפידו למתוח את הסדינים ולסדר הרבה כריות בטקסטורות שונות ובגדלים שונים שיכניסו עניין.

גופי התאורה

אופי האור וגופי התאורה הם שיקבעו את גודל הדרמה בחדר. אם תרצו לשלב את אפקט הדרמה בחרו במנורות שנדליר, בגופים גדולים עם הרבה נוכחות, במנורות עומדות ובאור חם.

מזרן איכותי

חדר השינה יכול להיות מעוצב מקצה לקצה כשכל פרט בו נבחר בקפידה וכל פריט מדויק במקומו. אבל בסופו של דבר, מה שבאמת הופך חדר שינה לכזה מפנק ויוקרתי הוא המזרן. גם מלונות היוקרה בארץ ובעולם בוחרים להשקיע במזרנים איכותיים מתוך ידיעה שאם האורחים לא ייהנו משינה איכותית וטובה, העיצוב והאווירה לא יגרמו להם לחזור. כך לדוג', חברת קינג קויל יצרה את שיתוף הפעולה עם מלונות הספא מהטובים בעולם ופיתחה את מזרן יערות הכרמל שטומן בחובו כל מה שדרוש כדי להשלים את חוויית חדר השינה היוקרתי.   



עוד בנושא